Wednesday, September 9, 2009

Η Πέτρα και το Φύλλο

Πώς λέμε "Ο Πέτρος και ο λύκος". Ε, καμία σχέση!


Δεν ξέρω γιατί αλλά μόλις τράβηξα αυτή τη φωτογραφία, αλλά και όποτε την κοιτάζω μου έρχεται στο μυαλό αυτό το τραγούδι:

Στίχοι, Μουσική: Μάλαμας Σωκράτης

Ρούχα από χώμα και νερό προτού φορέσεις
ήμουν μαζί σου σ' έναν άλλο ουρανό
κι αν ξέχασες τον δρόμο είμαι εδώ
να σου θυμίσω τα παλιά να μην πονέσεις

Γυναίκα είσαι ζωή
απ' τη φωτιά των άστρων
απ' του Ήλιου το φιλί
πνοή του ανέμου, ανάσα μου
τραγούδι σε γιορτή

Κατέβηκα μαζί σου μέχρι εδώ
όνειρο φαίνεται παλιό και ξεχασμένο
έκρυψες φως μέσα σε σώμα μυστικό
κράτησα μνήμες που με φέρανε κοντά σου





6 comments:

  1. Η φωτό είναι πάρα πολύ ωραία! Φύλλο κισσού είναι αυτό πάνω στην πέτρα;

    [Το τραγούδι ψιλο-άχρωμο-άοσμο-άγευστο μου φαίνεται]

    ReplyDelete
  2. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία ενώ δε σου άρεσε το τραγούδι και όχι το αντίστροφο.

    Δυστυχώς δεν ξέρω τι φύλλο είναι!
    Δεν τα πάω τόσο καλά με αυτή την πλευρά της φύσης...!

    ReplyDelete
  3. Για δες κι ετούτη την εκδοχή. Την πείραξα ολίγον τι :)

    ReplyDelete
  4. Χε, ευχαριστώ πολύ!
    Τώρα που τις βλέπω δίπλα δίπλα καλά της έκανες! Της χρειαζόταν! =)

    ReplyDelete
  5. Απλά την πήγα προς τα κει που ήθελε να πάει :)
    Πάντως είναι ωραία σύνθεση. Θα σου πρότεινα να την κάνεις ένα καδράκι περίπου σε Α3 ή και λίγο μικρότερο.

    ReplyDelete
  6. Ναι, ήταν στο πλάνο το καδράκι!
    Τώρα βέβαια θα κάνω την επεξεργασμένη! ;)
    Ευχαριστώ και πάλι!

    ReplyDelete