Sunday, September 27, 2009

Πτήση αλά ελληνικά


Πρέπει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που έχει βάλει τα κλάμματα στο "My life in ruins". Και μάλιστα σε περισσότερα του ενός σημεία!!! Χαχ, τι πλάκα που όταν είσαι σε φορτισμένη συναισθηματική κατάσταση μπορείς να βάλεις τα κλάματα με το οτιδήποτε.
Θυμάμαι παλιά είχα βάλει μέσα σε μία μέρα τα κλάματα, αρχικά επειδή είδα ένα αδέσποτο (και δώστου βροχή το κλάμα) και έπειτα επειδή είδα μία πεταλούδα στο δρόμο που την πάτησε το μπροστινό μου αμάξι. Μιλάμε άμα τα έχει παίξει το νευρικό σύστημα μέχρι και το Woody Allen μπορεί να συνατήσεις στο δρόμο και εσύ να βάλεις τα κλάματα.

Τέλος πάντων. Δεν είαι αυτό το θέμα μου. Το θέμα μου είναι ότι πρέπει να εφαρμοστούν στους δημόσιους κλειστούς χώρους (βλ. καμπίνα αεροπλάνου) μηχανήματα που να μετράνε την ποσότητα κολώνιας/αρώματος ανά άτομο/επιβάτη. Πρέπει να εφευρεθεί και μία μονάδα μέτρησης. Π.χ.: φσιτιά. Δηλαδή: αυτή/ός έχεις 50 φσιτιές αρώματος πάνω του.

-Επ, φιλαράκι, πρόβλημα. Έφαγες πόρτα. Η είσοδος επιτρέπεται μέχρι 5 φσιτ σε βαρύ άρωμα και 10 στα άλλα τα ελαφριά που δεν κρατάνε πολύ!

Θα μπορούσαν για παράδειγμα όταν περνάς στο check-in από τον ανιχνευτή μετάλλων να μετριούνται ταυτόχρονα και τα φσιτ σου. Αν η ιδέα σας φαίνεται ενδιαφέρουσα να μου το πείτε να την προωθήσω στη Βουλή τώρα που είναι ακόμα καιρός.

Αν δεν καταλάβατε ήδη, ταξίδευα επί 3μιση ώρες πίσω από μία 60άρα που μύριζε 3χειρότερα και από αν είχε λουστεί το μπουκαλάκι της Μυρτούς, και που η κακομοίρα νόμιζε ότι όσο πιο έντονα μυρίζουν τα χρόνια τόσο λιγότερο φαίνονται...



Άλλη απορία: Εντάξει, εμείς μέχρι 100ml επιτρέπεται να κουβαλάμε πάνω μας στο αεροπλάνο. Αυτοί δε φτάνει που κουβαλάνε όλη την αρωματοποιία του Ζαν Μπατιστ Γκρενούιγ, πρέπει να δίνουν και δείγματα στους επιβάτες; Μα είναι δυνατόν; Πόσο άρωμα να αντέξουν πια τα όμορφα ρουθουνάκια μου;

Υ.Γ.1: Αν μου περισσεύαν τα λεφτά θα αγόραζα μια κολώνια στη μπροστινή 60φεύγα κυρία και θα της τόνιζα να είναι δειφωλή ως προς την ποσότητα.
Υ.Γ.2: Όσο έβλεπα την ταινία σκεφτόμουν ότι αν ήμουν επιβάτης που πήγαινε για πρώτη φορά για τουρισμό στην Ελλάδα και ταυτόχρονα συνειδητοποιούσε ότι κάποια πράγματα ίσχυουν και με το παραπάνω, απλά θα έμενα στο αεροδρόμειο και θα γυρνούσα με την επόμενη πτήση στην πατρίδα μου! =Ρ =Ρ

No comments:

Post a Comment