1)Από 1η Ιουλίου αυξάνονται τα τέλη για κινητά και καρτοκινητά. Πιο συγκεκριμένα: Το υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει ότι ένα από τα μέτρα που θα έχουν άμεση απόδοση για τα δημόσια έσοδα είναι η αύξηση των τελών της κινητής τηλεφωνίας και η επιβολή φόρου στα καρτοκινητά. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στα καρτοκινητά ο φόρος θα υπολογίζεται με ποσοστό 10% επί της αξίας του χρόνου ομιλίας που αγοράζει κάθε φορά ο κάτοχός τους. Σε ό,τι αφορά τα τέλη κινητής τηλεφωνίας, αυτά πρόκειται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο, καθώς για χαμηλούς λογαριασμούς ανέρχονται σήμερα σε 2€ και για υψηλούς σε 10€.
(ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ, Κ., Το Βήμα, 21 Ιουνίου 2009)
Εμείς, αντί να καταργήσουμε κανένα κινητό απλά θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε. Οι μισοί από εμάς (και ακόμη περισσότεροι) δε θα πάρουν καν χαμπάρι την αύξηση...
2) Επίκληση στο συναίσθημα:
40.600 εργαζόμενοι της British Airways καλούνται να δουλέψουν δωρεάν από 1 έως 4 εβδομάδες για να αποφευχθούν, σύμφωνα με την εταιρεία, απολύσεις 3.000 εργαζομένων.
Απορία 1: Ποιος υπόσχεται στους 40.600 εργαζόμενους ότι αν δουλέψουν από 1 έως 4 εβδομάδες δωρεάν ΔΕΝ θα απολυθούν οι 3.000 εργαζόμενοι;
Απορία 2: Αυτοί που ζητάνε από τους εργαζόμενους να δουλέψουν δωρεάν, θα δουλέψουν δωρεάν;
3)Πόλεμος στους Σκαφάτους: Η ευτυχία των Ελλήνων ιδιοκτητών σκαφών μετατράπηκε σε άγχος. Πλησιάζοντας το προηγούμενο Σαββατοκύριακο τα σκάφη τους σε διάφορες μαρίνες της Αττικής είδαν επάνω σε αυτά τους εφοριακούς. Διαδραματίστηκαν τότε σκηνές απείρου κάλλους, όπως αυτές έχουν καταγραφεί στις εκθέσεις των εφοριακών, όταν ορισμένοι ιδιοκτήτες ήταν έτοιμοι να φύγουν για τα νησιά, αλλά έδωσαν εντολή στους καπετάνιους τους να σαλπάρουν μόνοι τους, προκειμένου να αποφύγουν τον έλεγχο της εφορίας. Πήραν αργότερα το αεροσκάφος ή το πλοίο της γραμμής (σ.α: quelle decadence) και συνάντησαν τα σκάφη τους στις Κυκλάδες, ακόμη και στην Ύδρα. Γνωστός δικηγόρος ο οποίος δήλωνε στην εφορία ετήσιο εισόδημα ευρώ (σ.α: εγώ να φανταστείτε του δώριζα τις μεταχειρισμένες γραβάτες του μπαμπά μου), κάτοχος ιστιοπλοϊκού 18 μέτρων, με σημαία Γιβραλτάρ και το σκάφος «γραμμένο» σε εταιρεία offshore, αναγκάστηκε να νοικιάσει ταχύπλοο από τη μαρίνα της Γλυφάδας για να προλάβει το ιστιοπλοϊκό του που έφευεγε μόνο με τον καπετάνιο του, κατευθυνόμενο προς την Ύδρα. Όταν το πλησίασε έκανε ρεσάλτο και ανέβηκε σε αυτό συνεχίζοντας το ταξιδάκι του για το Σαββατοκύριακο.
(ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΣ, Ν. Το Βήμα, 21 Ιουνίου 2009)
Αυτοί δεν είναι οι γνωστοί-άγνωστοι σκαφάτοι. Είναι οι γνωστοί εφοριακοί που κυνηγάνε τους γνωστούς-άγνωστους σκαφάτους.
σ.α.: Την πόρτα του σπιτιού σου, άμα έχεις καιρό να τη λαδώσεις, κάποια στιγμή θα αρχίσει να τρίζει. Συμπέρασμα: κάποιοι ξεχάσανε καιρό αλάδωτο το Υπουργείο Οικονομικών και τους Εφοριακούς. Πώς λοιπόν να μην τρίξουν και αυτοί;
Απορία: Σε 1-2 μήνες που όλα θα έχουν κοπάσει ποιος θα αναρωτηθεί τι έγινε τελικά με αυτό το θέμα;;
σ.α.= σημείωση αντιγραφέα
Πώς γίνεται να πάμε μια βόλτα με το σκάφος του γνωστού δικηγόρου;
ReplyDeleteΘα πηγαίνει πολύ ωραία... :P
Απλούστατα: κάνεις τον εφοριακό!!!
ReplyDelete