Friday, October 2, 2009

Έπιασε βροχή (σιγά που δε θα 'πιανε! Στη Ν. Σμύρνη ήμασταν)

Η Νέα Σμύρνη έχει την κατάρα της βροχής!
Κάθε χρόνο τα ίδια!
Μήπως ο δήμος να σκεφτεί σοβαρά ότι οι συναυλίες δεν τον πάνε και όχι μόνο να σταματήσει τη διοργάνωση τους αλλά και να την απαγορεύσει για το υπόλοιπο του 21ου αιώνα;
Δεν υπάρχει τελευταία συναυλία του καλοκαιριού στη Ν. Σμύρνη που να μην έχει πιτσιλιστεί, βραχεί, πλημμυρίσει...
Ο Χαρούλης πάντως, ακάθεκτος, περιμένε υπομονετικά να σταματήσει η βροχή.
Η συναυλία ήταν υπέροχη και ειδικά μετά το διάλειμμα για να σταματήσει η βροχή έγινε πραγματική συναυλία.
Βέβαια, μου φάνηκε ότι κράτησε ελάχιστα αλλά σε αυτό μπορεί να φταίει και το ότι άργησα να πάω.
Εγώ το μόνο που σκεφτόμουν για να παρηγορηθώ ήταν: "εδώ είναι ψύχραιμοι όλοι αυτοί που βρέχονται τα οργανά τους, δε θα είμαι εγώ που βρέχεται η Ευτέρπη;"

- Όλα τα τραγούδια κυπριακά είναι; με ρώτησε η διπλανή μου εξηνταφεύγα νεοσμυρνιώτισσα.
- Όχι.
- Σίγουρα δεν είναι κυπριακά;
- Ναι.
- Έχει όμως κύπρια προφορά.
- Κρητικός είναι.
- Κρητικός είναι;
- Ναι.
- Έχει όμως κύπρια προφορά.
- ...
- Και όλοι αυτοί εδώ μπροστά από πού είναι;
- Ε... ξέρω 'γω; Από την Αθήνα...από παντού!
- Εμείς πάντως εδώ στην Αθήνα δεν τα ξέρουμε αυτά τα τραγούδια!
(αχ, ναι, ήρθαμε εμείς οι βλάχοι και οι επαρχιώτες να σας τα μάθουμε)

Παρόλο που τα τραγούδια τα έχω ακούσει πολλάκις μέχρι τώρα, σήμερα για πρώτη φορά αναρωτήθηκα τα εξής:
  • Είναι δυνατόν ο Άσιμος να έγραψε τραγούδι που να λέει: "Όυτε χασικλής είμαι ούτε και ζητιανος;"
  • Είναι δυνατόν ο Περίδης να έγραψε τραγούδι που να λέει: "Κούρεψε μου σαν αρνί το μαλλί για το χειμώνα;"
Πόσες ποιητικές αδείες πια αυτή η τέχνη;;;

Καταλαβαίνεις ότι η Ελένη είναι καπου γύρω σου από το διαφορετικό λουλούδι/φυτό που κρατάει κάθε φορά ο τραγουδιστής στη σκηνή. Όταν τη συναντάς σε πλημμυρίζει κάθε φορά και ένα διαφορετικό άρωμα από λουλούδια εκατό τοις εκατό φυσικό. Σήμερα μύριζε δεντρολίβανο.

Σας αφήνω με το τραγούδι που μας άφησε σήμερα και ο Χαρούλης και που όλως τυχαίως (μου) ταιριάζει πολύ πολύ....:



Y.Γ.1 Να σημειωθεί ότι η εν λόγω συναυλία είχε αναβληθεί στις 17/9 λόγω απεργίας των υπαλλήλων που είναι υπέθυνοι για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση των μπεκ.
Πλάκα κάνω. Λόγω βροχής είχε αναβληθεί.
Υ.Γ.2 Εντάξει, δεν άντεξα στον πειρασμό. Ανέβασα και το τέλος του Όταν χαράζει!

No comments:

Post a Comment